Faʻaaogaina o masini lace ultrasonic i le faia o ato e le o lalagaina

O ato e le o lalagaina e faia i ie e le o lalagaina ma e gaosia e masini fai taga e le o lalagaina.E le fa'aopoopoina i le ogatotonu mea fa'aopoopo uma ma so'o so'o.O le mea lea, o se oloa faʻaleleia le siosiomaga.Fa'aaoga fa'afia i le tele o taimi, e mafai ona fa'amama, fa'asalalauga vaitusi lolomi mata, fa'ailoga fa'ailoga ma isi uiga., Soʻo se pisinisi e pei o faʻasalalauga, faʻaaogaina meaalofa.
E lua ituaiga o mea e le lalagaina e gaosia ai masini ma mea faigaluega: masini ato e le o lalagaina ma masini lace ultrasonic (semi-autome non-woven at machine).
Otometi atoatoa e leai se lalaga ato masini e maualuga le maualuga o le masini ma maualuga le lelei.Faʻaaogaina faʻapitoa mo le gaosiga o ato mafolafola, ato pito, ato pito i lalo, ma isi.
I le taimi nei, o ato e le o lalagaina o loʻo pulea pea e faleaoga fale, ma o le gaosiga ma le gaosiga o ato e le o lalagaina o loʻo faʻatinoina e tusa ai ma manaoga o tagata faatau.I totonu o nei falegaosimea, e le lelei tele masini ato e le o lalagaina, ma o le toʻatele oi latou e filifilia mea faʻapipiʻi semi-autometi.
O le taʻiala galue o le masini lace ultrasonic o le faʻaaogaina lea o le maualuga o le aʻafiaga e faʻafeiloaʻi ai galu ultrasonic i luga o le faʻamavaeina o le mea faigaluega, ina ia vave ona soloina le fausaga mole o mea faigaluega e iloa ai le mea liusuavai o le palasitika, ma ona fa'afefeteina lea o le mea mata malosi mo le fa'afefe eletise.O le malosi faʻamalosi o lona pito faʻatasi e latalata i le faʻaauau atoa o mea mataʻutia, ma e naʻo le fesoʻotaʻiga luga o le mamanu o le oloa e fetaui, ma e matua leai lava se faʻafitauli i le faʻamaufaʻailoga atoatoa.
O lemasini lace ultrasonice lua fa'aoga autu i le faagasologa o le faia o ato e le o lalagaina:
1. Hemming ato e le lalagaina: E faʻaaogaina le Ultrasonic welding, e leai se nila ma se filo, e faʻasaoina ai le faʻalavelave o le sui soo o le nila ma le filo.O le ato e le o lalagaina e mafai fo'i ona tipi mama ma fa'amaufa'ailogaina e aunoa ma le tulaga o filo gau o le suture tipi tipiga masani.I le taimi lava e tasi o suturing taotoga, e faia se matafaioi teuteu.O le faʻapipiʻi e iai le malosi lelei, e mafai ona ausia le aafiaga moni o le susu, o le embossing e manino, o le pito i luga o loʻo i ai le aafiaga moni o le toomaga tolu-dimensional, o le saoasaoa galue e vave, o le aʻafiaga o oloa e manino lava maualuga ma matagofie;ua mautinoa le lelei.
2. Le gaosiga o le fusi lima: faʻafesoʻotaʻi le masini lace ultrasonic ma le masini tipi faʻatasi, ma faʻapipiʻi le masini lace ultrasonic e otometi atoatoa, lea e mafai ona otometi ona faia le fusi lima.
Ultrasonic lace machine (semi-automatic non-woven bag machine) e masani ona faʻaaogaina i le faʻapipiʻiina o fale gaosi oloa, fale lavalava, fale matagofie, fale gaosi oloa, fale gaosi oloa, lavalava e leai se ie, meafaigaluega o le ofisa, meataalo ma isi pisinisi.Fa'aaogaina e fai ai taga fa'atauga fa'alelei fa'alesiosiomaga, ato fa'atau, ato fa'apipi'i, ato fa'asalalauga, ato e le'i lalagaina, taga lima, lolomi taga lima, taga tautau e leai ni ie, taga tausiga pa'u, taga suti, fa'asalalauga fa'asalalauga, fa'aeletonika fa'aeletonika e leai ni ie, TV. ufiufi , Ea malulu ufi, fola masini fufulu ufiufi, ufiufi pefu ma isi oloa puipuiga o le siosiomaga.


Taimi meli: Iul-29-2022